Aanvraag voor lidmaatschap

Leuk dat je interesse hebt om lid te worden van onze watersportvereniging. Op deze pagina kunt u het aanvraagformulier downloaden en invullen.

Om uw aanvraag in behandeling te kunnen nemen stuur je het volledig ingevulde aanvraagformulier met een recente foto van de boot op naar: ofni.[antispam].@wsvdedintel.nl

Indien volledig ingevuld en voorzien van een duidelijke foto zal je aanvraag door het bestuur besproken worden en wordt je geïnformeerd over de mogelijkheden van een lidmaatschap, ligplaats en eventuele wachtlijst voor de afmetingen van je schip.

Vóór wij een lidmaatschap met ligplaats toekennen volgt altijd een intakegesprek en rondleiding op de haven. Na wederzijds akkoord verstrekken wij een ligplaats.

Sinds 2024 start een lidmaatschap altijd met een aspirant lidmaatschap voor het eerste jaar. (details hierover volgen tijdens het intake gesprek).

Voor alle leden met een ligplaats geldt een werkverplichting. Met elkaar zorgen wij voor het onderhoud en de exploitatie van de haven. De werkverplichting wordt in principe uitgevoerd op zaterdag buiten het vaarseizoen.

Dit betekend voor nieuwe leden:

· Het 1e jaar 4 zaterdagen werken in groepsverband op de haven.

· Het 2e jaar 3 zaterdagen werken in groepsverband op de haven.

· De daarop volgende jaren 2 zaterdagen werken in groepsverband op de haven.

Naam: aanvraag-formulier-ligplaats-2024-aspirant-lidmaatschap-nieuw  Download
Type: docx
Grootte: 37 kB

Volg ons op social media