Extra Nieuwsbrief

Geplaatst op 15-04-2024  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Dirk van Vooren  -  Bron: Menno

Beste leden,

Even een bericht met de belangrijkste zaken van dit moment:

Elektrische installatie;

Onze techneuten zijn al enkele dagen bezig met het oplossen van een storing aan de elektrische installatie op de haven.

Om die reden is er s ’avonds en s ‘nachts geen verlichting op de steigers.

Wij verzoeken je hier rekening mee te houden en voorzichtig te zijn.

Met de walstroomaansluiting van de schepen is niets aan de hand.

Sasdijk;

In verband met het ontmantelen van de bestaande windmolens langs de oever van het Volkerak en daarna plaatsen van nieuwe, zeer grote windmolens zal er de komende tijd mogelijk overlast en verkeershinder zijn op de Sasdijk.

De Sasdijk is namelijk een belangrijke toegangsweg voor het totale windmolenpark project.

Gelieve hier rekening mee te houden. Zie voor meer gedetailleerde informatie ook de berichtgeving op onze website onder "nieuwsoverzicht"

Verzekeringspolis;

Zoals ook medegedeeld tijdens de afgelopen Algemene Leden Vergadering, nogmaals het verzoek aan alle leden om iedere 3 jaar maar ook bij een wijziging een kopie van de verzekeringspolis van je schip naar de leden administratie te sturen.

info@wsvdedintel.nl

Maritieme 2e hands accessoire markt, kofferbak verkoop;

Tijdens de ALV kwam de vraag of er weer een maritieme 2e hands accessoire markt georganiseerd kan worden.

Dit zou kunnen plaatsvinden in mei 2025.

We zijn op zoek naar enkele leden die deze activiteit mee willen organiseren.

Ben je geïnteresseerd, stuur een mailtje naar info@wsvdedintel.nl

Schoonmaken schip;

Op 6 April zijn de boten uit onze winterstalling weer te water gelaten. Er komen van lieverlede ook weer meer boten in de haven. Deze worden weer vaarklaar en natuurlijk goed schoongemaakt, zodat ze gereed zijn voor een hopelijk mooi vaarseizoen!

Let erop dat het schoonmaken in de box met een hogedrukspuit niet is toegestaan.  Dit o.a. vanwege legionella risico ,maar ook omdat je de buurman/vrouw  veel overlast bezorgd.

Wel mag je nog de boot afspoelen met drinkwater mits je gebruik maakt van een afsluitbare spuitmond.

Aan het service steiger is wassen met drinkwater via de muntenautomaat en het gebruik van een hogedrukreiniger met rivierwater, toegestaan.

Menno den Hartog