Nieuwsbrief april

Geplaatst op 07-04-2023  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Dirk

nieuwsbrief-april

Woensdagavond wedstrijdzeilen, droge oefenavond.

Droge oefenavond                19 april

1e woensdagavondwedstrijd 10 mei

2e woensdagavondwedstrijd 17 mei

3e woensdagavondwedstrijd 24 mei

4e woensdagavondwedstrijd 31 mei

5e woensdagavondwedstrijd   7 juni

6e woensdagavondwedstrijd 14 juni

7e woensdagavondwedstrijd 21 juni

8e woensdagavondwedstrijd + prijsuitreiking en afsluitavond 28 juni

Als je niet alle woensdagavonden mee kunt doen; geen probleem,

De 6 beste wedstrijden tellen mee voor het klassement.

En meedoen is belangrijker dan winnen.

Voor info over deze woensdagavondwedstrijden; bezoek de “droge avond”

Beste zeilliefhebber,

Graag nodigen wij je uit voor onze “droge avond” op 19 april 2023.

Tijdens deze avond willen wij je graag informeren over alles wat met wedstrijdzeilen te maken heeft en specifiek over de woensdagavond zeilwedstrijden, zoals wij die organiseren bij WSV De Dintel.

Of je nu geïnteresseerd bent om als bemanning mee te varen of deel wilt nemen aan wedstrijden buiten onze vereniging, zoals de 40 mijl, de Delta week, de 24 uur van het IJsselmeer en natuurlijk ook onze eigen septemberwedstrijd, ook dan is deze avond voor jou!

Naast het delen van informatie over de verschillende wedstrijden, geven wij ook graag uitleg over het gebruik van Race QS. Dit is een software platform met een app op je telefoon waarmee je je eigen zeilprestatie kunt verbeteren, ook als je geen wedstrijden zeilt.

Uiteraard is er tijdens deze avond ook voldoende gelegenheid om vragen te stellen en te netwerken met andere zeilliefhebbers. We sluiten de avond gezellig af met een aantal pintjes of frisjes.

De “droge avond” vindt plaats in De Loods bij WSV De Dintel. Je bent van harte welkom vanaf 19:00 uur voor een inloop en we starten om 19:30 uur.

Graag vernemen wij uiterlijk 15 april of je aanwezig zult zijn (aangeven bij Mark van Boxsel of Jan den Hertog), zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

De zeilcommissie

lesxobnavkram.[antispam].@outlook.com