Nieuwsbrief december 2022

Geplaatst op 25-12-2022  -  Categorie: Algemeen

officieel-logo

Beste Leden,

In deze nieuwsbrief, alweer de laatste van dit jaar, aandacht voor enkele activiteiten en belangrijke zaken.

Nieuwjaars receptie, de eerste activiteit van 2023.

Zondag 8 januari organiseren we na jaren met Corona beperkingen eindelijk weer de WSV De Dintel nieuwjaarsreceptie.

Samen heffen we het glas om te toasten op een nieuw jaar, vol nieuwe uitdagingen.

Tijdens deze nieuwjaarsreceptie presenteren we de activiteitenkalender van 2023.

Aanvang 14.00 uur, de loods is open vanaf 13.30 uur.

Dintelkids

Ook volgend jaar organiseert het Dintelkids team weer een aantal leuke activiteiten voor de jeugd.

Wat is er leuker dan spelenderwijs leren zeilen met een Optimist?

Deelname staat open voor kinderen en kleinkinderen van onze leden.

Blauwe Banier.

De uitslag van het lezersonderzoek uit de laatste Blauwe Banier is bekend.

Het merendeel van de deelnemers van dit onderzoek wil de Blauwe Banier graag als een papieren boekje blijven lezen.

Op de website tref je de Blauwe Banier in een digitale versie.

Verlichting op de haven.

Op dit moment zijn we bezig om de TL buizen in de loods te vervangen voor energiezuinige LED verlichting. Inmiddels is bijna alle verlichting op de haven LED.

Scheepsnamen.

In onze haven liggen nog steeds enkele schepen zonder naam. Dit is onduidelijk voor onze administratie en voor de havenmeester.

Een verzoek aan die leden; geef je schip een goed leesbare scheepsnaam en geef deze door aan de ledenadministratie of de havenmeester.

Kerstgroet en nieuwjaarswens.

Wij wensen alle leden, donateurs, familie, vrienden en kennissen fijne kerstdagen, een spetterend oudjaar en een super leuk, gezond en gezellig nieuwjaar toe.

Tot op de nieuwjaarsreceptie,

Jeroen, André, Hans, Gerard, Leendert-Jan, Marn, Deen.