Nieuwsbrief Januari

Geplaatst op 02-01-2024  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Dirk  -  Bron: Menno

Vooruitlopend op de nieuwjaarsreceptie wensen wij alle leden en hun naasten een fijn en gezond nieuwjaar toe.

Nieuwjaarsreceptie:

Zondag 7 januari organiseren we als vanouds de WSV De Dintel nieuwjaarsreceptie.

Samen heffen we het glas om te toasten op een nieuw jaar, vol nieuwe uitdagingen.

Tijdens deze nieuwjaarsreceptie presenteren we de activiteitenkalender van 2024.

Aanvang 14.00 uur, de loods is open vanaf 13.30 uur.

Koffieautomaat:

In de loop van januari word er een nieuwe koffie automaat geplaatst in de kantine.

De drankjes uit de automaat blijven hetzelfde.

Na jaren zonder prijsstijging, maar wel gestegen koffieprijzen, zijn we genoodzaakt om de prijs te verhogen naar 50 cent per consumptie.

Betalen van de consumpties gaat met deze nieuwe automaat met je bankpas. Met muntgeld betalen kan niet meer!

Algemene Leden Vergadering:

Noteer alvast in je agenda; de ALV is dit jaar op zondagmiddag 24 maart.

Vacature bestuurslid:

Tijdens de Algemene Leden Vergadering in maart treed Marn van Rhee af als bestuurslid.

Wij zijn op zoek naar een bestuurslid die tevens de planning en coördinatie van de werkverplichting in zijn portefeuille heeft.

Lijkt dit jou wat, of heb je hierover vragen, bel of mail met Marn of een van de andere bestuursleden.

Waterpeil:

De afgelopen periode hebben we in de haven al 2 keer verhoging van het waterpeil gehad.

Per E-mail zijn de leden hiervoor gewaarschuwd en is gevraagd hiervoor maatregelen te treffen mocht dat voor je schip nodig zijn.

Tevens zijn er gelukkig altijd attente leden die bij hoog water of veel wind een rondje over de steigers lopen om te controleren of er zich problemen voor doen met de schepen; dank daarvoor.

Maar willen jullie niet vergeten dat , als het waterpeil weer lager word en het normale NAP niveau bereikt, de stootkussens opnieuw verhangen dienen te worden en de meerlijnen weer een beetje ingekort dienen te worden.

Jeroen, André, Hans, Menno, Leendert-Jan, Marn, Deen.

BeantwoordenDoorsturen