Nieuwsbrief Oktober 2022

Geplaatst op 25-10-2022  -  Categorie: Algemeen

logodintel-jan2022Beste leden,

In deze nieuwsbrief aandacht voor enkele activiteiten en belangrijke zaken, de winter staat voor de deur.

Activiteiten,

Na een goed bezocht, en gezellig Oktoberfeest is ons lijstje met activiteiten voor dit jaar afgewerkt.

Zie de publicaties voor de activiteiten van volgend jaar.

Heb je ideeën? Meld het ons.

Nieuwjaars receptie,

Zondag 8 januari organiseren we na jaren van Corona eindelijk weer de WSV De Dintel nieuwjaarsreceptie.

Samen heffen we het glas om te toasten op een nieuw jaar, vol nieuwe uitdagingen.

Aanvang 14.00 uur, de loods is open vanaf 13.30 uur.

Toiletten en Douches gesloten,

Vanaf zaterdag 5 november gaat het dames sanitair op slot, dit doen we elk jaar om minder schoonmaak werkzaamheden te hebben.

Nieuw is dat gedurende de winterperiode de heren douches ook op slot gaan.

Er kan op de haven dus niet gedouched worden van 5 november tot 1 april volgend jaar.

De reden van deze rigoureuze sluiting betreft niet alleen de schoonmaak, maar vooral het gasverbruik.

Ook wij hebben te maken met de exorbitant gestegen gasprijzen.

De toiletten aan de herenzijde blijven gedurende de gehele winterperiode open.

• Op de zaterdagen dat er door leden aan de haven gewerkt word is er altijd één douche beschikbaar voor calamiteiten.

Winterperiode en risico van hoog water,

Voor degenen die hun boot in de haven laten overwinteren; houd rekening met extra hoog water en gebruik stevige en lange afmeerlijnen die het hoogteverschil aankunnen.

Leg in de ankerbak of bakskist een losse afmeerlijn die de havenmeester kan gebruiken bij een calamiteit.

Vertrek je naar een winterberging elders; meldt dit bij de havenmeester (06 10798675).

Neem waardevolle spullen zoals buitenboordmotoren en apparatuur, vooral als die in het zicht zijn mee naar huis.

Ga ook in deze koude periode eens kijken naar je bezit. Zie je iets vreemds op een schip of elders op de haven, meld het bij de havenmeester of bij het bestuur.

Er is in de periode van 5 november tot 1 april geen havenmeester 24 uur per dag aanwezig.

Tot op de nieuwjaarsreceptie,

Jeroen, André, Hans, Gerard, Leendert-Jan, Marn, Deen.